brašna MAX1 B-Bag šedá
Kód: CY21869Související produkty

GUMICUK tři ploché popruhy (černo-šedý) délka 800 mm tento gumicuk je standardně dodáván k nosičům Art. 001, 022, 201, 215, 216, 217

TECHNICKÉ PARAMETRY rozměr 23 x 26 cm hmotnost 170 g materiál PAD/PVC

NÁVLEK NA JEDNU BRAŠNU pro brašnu Art. 508 hmotnost: 130 g materiál: PES, zátěr POLYVINYLCHLORID

Pokud je montážní kabel pro váš adaptér na řídítka vadný, použijte tento náhradní díl.
Detailní popis produktu
Praktická velká podsedlová brašna MAX1 B-Bag s možností přepravy cyklistické lahve.
Zadní část je vybavena prostorem pro přepravu bidonu s možností zajištění proti vypadnutí.
Jednoduchá a rychlá montáž bez nutnosti použití nářadí pomocí suchých zipů.
Tato brašna je vhodná i pro elektrokola, kde často není prostor pro umístění košíku z důvodů baterie.
Brašna je kompatibilní s většinou klasických sedel.
Rozměry brašny:
- (délka) 25 cm
- (šířka) 8,5 cm
- (výška) 10 cm
- Objem brašny: 2100 ml
- Hmotnost: 155g
Více na: MAX1.CZ
Dovozcem značky MAX1 do ČR je společnost Cyklomax, spol. s r.o.

Doplňkové parametry
Kategorie: | Brašny pod sedlo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
EAN: | 2186900000000 |

Precizní pevná zadní brašna pod sedlo, odolná proti vodě, s velkým objemem 1,5L, reflexními prvky a páskem pro montáž blikačky.

Velká brašna pod sedlo od značky Ibera, odolná proti vodě s jednou hlavní a dvěma bočními kapsami. Objem 1,5 litru, 3M reflexní prvky, poutko na blikačku

Brašna podsedlová TOPEAK AERO WEDGE PACK Small pásky Univerzální podsedlová brašna s uchycením pomocí pásků. Tato brašna nabízí aerodynamický tvar, reflexní prvky a skvělý...

technické parametry rozměr : 20 x 6-13 x 11-18 cm hmotnost: 235 g objem: 1,5-1,7 l

Jednoduchý naklapávací systém s držákem. Připevňuje se přímo na sedlovku. Zvláště navrženo pro kola s pružinovými sedly.

technické parametry rozměr: 18 x 3-9 x 8,5 cm hmotnost: 100 g objem: 0,6 l

BackLoader je prostorná brašna pod sedlo jejíž velikost si určíte aktuálním množstvím nákladu. Díky podsedlovému upínacímu systému není potřeba osazovat kolo žádným nosičem...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.